Overkligt

Eftersom jag kom pa att mitt blogginlagg kostade lite drygt 300 kr igar sa kommer jag att skriva fran hotellet. Om det blir fler inlagg innan jag kommer hem. Sa ni far sta ut med att det saknas prickar lite har och var....

Allt kanns fortfarande som en mardrom som vagrar ta slut.
Det finns sa mycket jag vill saga,
sa mycket jag vill skriva,
men jag orkar inte det nar allt jag skriver ser felstavat ut.

Vi tar det nar jag kommer hem.
Da vill jag aven aterge allt som har med brollopet att gora.

Men krafterna tryter minst sagt nu.

Jag alskar er alla


Sov gott, Pappa

Tidigt imorse somnade pappa in. Oförklarligt, och utan att jag, vi, fick ta farväl. Jag sitter här i paradiset och vet inte vart jag ska ta vägen. Dagen har försvunnit i ett töcken. Jag vill inte tro på det. Vill bara vakna och inse att det bara är en ond dröm. Men...jag har vaknat flera gånger redan. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du sover gott nu, pappa, och att du slipper all smärta. Jag är så glad över att du hann vara med på mitt, vårt bröllop. Jag vet att det måste ha kostat dig så mycket krafter. Krafter som jag önskar att jag hade kunnat ge dig inatt, när du behövde dem som mest. Jag kommer alltid att älska dig pappa, alltid! Sov nu, och glöm inte bort att titta till oss ibland...

RSS 2.0