Borde....

Väl uppdatera...
Men jag är så vilse i pannkakan och trött,
så jag vetifan vad jag borde skriva...

Hade en alldeles perfekt helg iaf!!!

Bästaste kusinen "jag kan allt, bara you name it" och han bästaste fru var här.
Vatten fixat, elen fixad, och resten gjorde vi själva därefter.
TACK PETER & CAMILLA FÖR EN SÅÅ JÄVLA BRA HELG!!!  

För efter arbetet väntade ju VOLBEAT!
Man kan inte begära så mycket mer av en helg!!!
Trevligt sällskap, inkopplingar, diskmaskin och avlastning för alla andra som ingår i min familj...
Bara jag kvar, som gärna skulle vilja utnyttja rutavdraget....
endast för at jag oxå ska kunna njuta av ledighet iall dess ära..
FAST.....
Jagfick ju min kaffemaskin oxå :-D
Så vem är jag att kunna gnälla??

Hade inte det allra värsta redan hänt den 7juli,
så hade väl det varit att vänta.
Psyket hänger efter och jag är långt ifrån mig själv än så länge,
samtidigt som jag vet att det värsta väntar.
MEN...det som inte dödar,
och vid det  här laget har jag hunnit bli både betong och titan,
I WILL SURVIVE...
utgår jag ifrån.
Allt är en tolkningsfråga.

Ena säger si, den andra så, och den 4,5, 6 säger nåt annat,
Känns det igen?
Så...jag gör som vanligt,
en blandning som nog kanske passar mig..........................
Och sen hoppas jäg på det bästa ;-D

Sova, en månad, med fullt betalt, vore nog  den yttersta för enhundraprocentig Camilla.
Synd att ingen som e hög på droger läser det bara...eller är en chef med med hög standard 
Man e Alltid för underbetald för ALLT det man gör....
Ödets vidriga nyck...

Bye for now..

RSS 2.0