Orka?

Jag skiter i allt...

Tenta och annat skit...

Nu har det gått sådär långt emellan uppdateringen igen...
Men vad gör det?
Känns inte som det är så hög frekvens på läsandet här ändå...
Ännu mindre på frekvensen kommentarer...inte alls en pik ;-)

Idag hade jag då min allra första tenta i högskolepoäng.
Har förmodligen kuggat för första gången i mitt liv oxå.
Körkortet fixade jag ju lätt som en plätt i jämnförelse med detta...
Satt iaf i närmare 35-40 minuter och fick ihop 3 papper med svar.
Mer än några andra som faktiskt satt längre än mig.
Å andra sidan så har de väl skrapat ihop till minst ett G....
Jaja, de sa iaf att de skulle försöka hinna maila resultatet innan jul, så vi får väl se.
Jag har ju 2 tentor på mig att fixa skiten ;-)

Eftersom jag var ganska snabb så hann jag in till Söder och fixade julklappen till min älskling.
Barnen är redan klara,
så för en gångs skull kanske man slipper lite av julstressen....

Har tagit mig ett jääääävligt varmt bad och ett glas rött ikväll.
Kände att jag var värd det
Men nu har jag en sandlåda i ögonen,
så det känns som om sängen kallar.
Börjar tidigt imorrn, så om jag ska orka upp, så är det väl dags att försöka sova....

Tränat har jag börjat göra oxå förresten,
och det går riktigt bra.
Det här träningskortet är mer använt än båda mina andra årskort tillsammans ens har blivit.
Har dock lyckats sumpa det...ödets ironi??
Men som väl är så har de precis bytt system,
så jag får ett nytt för typ 50 spänn...
Imorrn efter jobbet, kl 13 typ. så bär det av upp till badhuset och träning igen.
Skönt inför helgen =)

Har för övrigt tappat 38kg nu.
Jaaaaaaaa, jag vet, det räcker nu.
Men jag kan ju inte riktigt välja det själv...
Jag hoppas att det stannar upp snart,
mindre än 50 vill jag inte väga....

Såå...nu tror jag att jag har fått med det mesta...eller?

Godnatt!

RSS 2.0