Tärna i sommar... =)

Japp,
blev tillfrågad om jag skulle vilja vara tärna i sommar,
som om man skulle säga nej??
Vilken ära!
Vet ju inte om jag får säga det än,
så jag låter er härja fritt med tankar, tills den blivande frun ger sig tillkänna ;-D

Annars rullar väl livet på i snigelfart.
Är sjukt trött på att gå hemma,
samtidigt som jag vet att jag inte skulle vara till nån hjälp på jobbet,
om jag gick dit tidigare.
Klarar ju fan knappt ens av att bära hem ett par liter mjölk =(

Var på gastroskopi i måndags,
och jag säger bara, ALDRIG MER!!!
Fy helvete vad ont det gjorde!
Hade iaf inget magsår, så jag får glädjas åt det lilla...
För istället så riktade sig dr Calle åt gallstenarna... :-/
I januari nångång blir det en operation till.
ÅÅhh...så väldigt skoj......*not*
Jag som hade planerat att inte vara sjuk en endaste liten dag nästa år =(

Men men...inte så mycket att göra åt.....tyvärr...
Och jag vill ju inte gärna vara utan den operationen heller,
för som det är nu,
så blir det fanimej bara värre och värre =(
Han skrev iaf ut "riktig" medicin, ifall jag får fler ordentliga anfall....

Det ständigt jävla återkommande K84 då...
Där händer inte ett skit, precis som det har varit hela tiden.
Jag ska vänta ut posten imorgon,
och kommer det inte ett stort jävla kuvert, fyllt med papper,
så kommer jag garanterat att åka upp till den där sunkiga avdelningen,
för den absolut sista gången i mitt liv, och sittstrejka
tills jag får våra papper i handen.
Är så frustrerat sjukt trött på deras nonchalanta stil!
De kommer inte att slippa oss förrän vi har det vi begärt,
och förmodligen inte förrän vi gett dem vad de förtjänar!!!

Det är vi skyldig dig pappa! <3 <3 <3
Och jag lovar & svär,
på att vi inte kommer att låta dem slippa undan så jävla enkelt som de vill!

Så det så!

BoringBoringBoring

Fan så uttråkad jag är!

Det är nästintill att jag ångrar det sista ingreppet.

Är helt jävla handikappad och varken får eller kan göra ett skit.
Klättrar på väggarna snart!!!
Så otroligt jobbigt att se tvättberget växa,
men bara låta det stå.
Eller se hur stora dammråttorna börjar bli,
utan att kunna göra nåt åt saken.

Hur ska jag klara detta i 2 veckor till???

Ska dessutom på gastroskopi på måndag....jippi...

Häng mig!

Borde väl....

göra ett inlägg....

Tiden går så snabbt, så jag hinner faktiskt inte blogga. På riktigt.
Har inte riktigt haft orken heller kanske...

Just nu pågår ungefär miljoner saker samtidigt, känns det som,
och jag känner mig stressad av att bara sitta här och försöka skriva.
Knäppt...

Som sagt, massor pågår, och massor väntar.
Magen har ju strulat som jag vet inte vad,
men för nån vecka sen, eller 3 eller nåt, så kollade jag gallan.
Och ja, ett helt gäng stenar låg där och vältrade sig i lycka, i min smärta.
Fick en teltid till min kirurg, som förutom bekräftade stenarna, även
tyckte att en gastro vore på sin plats....fy faaaan.....VILL INTE!
Men enkallelse kommer väl vilken dag som helst nu...

Sen började käften göra ont som fan,
värken kan, för er som fått barn, godtyckligt jämnföras med en födsel.
Vilket blir = INTE SKÖNT
Gick så i ett par veckor innan jag kom iväg till tandplågarn´.
By the way.....undvik att skaffa er en tungpiercing....det blir så jävla dyrt när man tuggar fel...
Hon fixade iaf tanden, efter 4 sprutor med bedövning,
vilket släppte efter ungefär 7 timmar. Det känns bra nu iaf :-))

Efter besöket där bar det av mot överraskningen som min kära man fixat med i flera veckor,
och den tog sig hela vägen till Oslo, Jennifer & Viktor och Hard Rock Cafe´
Inte en helt fel weekend måste jag tillstå!
Jag har en så sannslöst underbar make!

Bävade sedan inför nästa besök hos tandläkaren, men gick därifrån i ett rus som måste liknas vid
ett intag av jävligt mycket alkohol eller åtminståne säkert lite narkotika.
Inte ett endaste litet hål till hade jag.....fyyyyy faaaaaaaaaaaaaaan så skönt!!!
Har ju inte varit där på 15år, så jag var aningens orolig, måste jag erkänna.
Ska dock till tandhygenisten imorrn, men det bör jag väl överleva...

Allt känns som det liksom går i precis rätt riktning just nu, och som den obotliga pessimist jag är,
så undrar jag ju självklart över vad för jävla hemskheter som väntar framöver.
För inte kan väl livet vara såhär bra???

Och det leder mig in på mindre positiva tankar och händelser...

Pappa <3
Det är helt sjukt. Jag tror inte att det går en endaste liten dag, utan att du finns där pappa.
I tanken på dagen, i vaket tillstånd. I drömmarna, när jag väl lyckas somna en liten stund.
Var hos dig idag.
Lämnade lite fina blommor och så. Men jag frös så jävligt själv,
så jag började undra jättemycket över hur jävla kallt du måste ha det liksom.
Istället för blommor kanske man skulle ta med en filt?
Får man sätta upp ir-värme där?
Vill inte att du ska frysa.
Vi älskar dig och saknar dig enormt mycket <3 <3 <3


Oj....nu försvann resten. Känner mig helt tom.

Imorgon ska jag iaf åka ner till Tina & Patrik, och så klart min minsta tjej.
Tippar på att det blir lite käk, och lite vin, och en jävla massa snack!

Såååå.....jag avrundar för denna gång så att jag hinner vila upp mig.
Tvättstugan väntar imorgon kl 7, och tändernas omgång kl 10.
Efter det ska jag enbart njuta av livet!

Puss på er

RSS 2.0