Om...

Om du bara ville förstå...

Då skulle du inte undra
Då skulle du inte döma

Då skulle du fråga
Då skulle du få veta


*ledsen*

Bitterfitta!

Sån är jag, och så känner jag mig.
Är så less på den här jävla magen jag tvingas släpa på.

I ett ynkligt läge bönade och bad jag Stefan att ringa upp dem. Om de inte tror mig, nog Fan borde de kunna lyssna till min man? Han är ju den stackarn som måste leva med mig?? Sköterskan skulle be doktorn ringa mig. Han kanske skulle ringa Stefan istället? C-L.L ringde mig idag iaf. Hade som väntat inte pratat med nån kollega än, men skulle återkomma...
Men där avkrävde jag ett svar. HUR länge ska jag förvänta mig att det dröjer tills vi hörs igen? 3 månader? Ett halvår? Ett år,10?? Han sa dock inom en vecka. Jag kommer att räkna dagarna!

Glada Hudik då...
Blev en trevlig tillställning,trots att jag kände mig lite obekväm i sällskapet till en början. Jag är ju inte sådär överpopulär bland ett helt stort gäng på jobbet, kan man väl säga. Vi har dock arbetat en del på den fronten. För ska jag vara helt ärlig...så har jag kanske inte haft guds högsta tankar om en del heller..
Nu känns det rätt okej ändå.
Bra resa på många dätt med andra ord :-)

Såå...ikväll har jag legat i sängen och umgåtts med min cp-mage. Doktorn lovade att skicka ett nytt recept på painkillers, men glömde visst det i vanlig ordning. Meeen...det som inte dödar, det härdar. Jag måste Fan vara minst diamant vid det här laget.

Men skit i det. Imorgon kommer vår nya kyl & frys :-D
Vilket påminner mig om att jag måste ut på FB nu och ragga reda på en VVSare ;-)
Ååe...det kommer att bli så fint när vi väl e klara <3



Jag veti Fan varför den envisas med att hamna på sniskan, men vänd på datorn vettja! ;-)

Tjingeling!




Konferens...

Känner mig lite som Stefan...
Konferens i dagarna 2 väntar.
I Huddiksvall av alla ställen.

Blir nog kul.

Kyl&frys är införskaffat idag.
Leverans på torsdag.
Ska bli kul att fixa lite därhemma igen ;-)

Urk!

Att börja gurgla sura uppstötningar precis när man lyckats somna...är inget jag rekommenderar. Förutom att det bränner som Satan i hela matstrupen och ut, så är det väldigt svårt att sova. Och nu har jag ännu ondare i maghelvetet. Underbart.
Verkligen. Nån som vill rulla runt och vältra sig i plågor ett tag?

Nähe...inte det inte...




Prestationsångest

Det är känslan som infinner sig efter att jag läst igenom flertalet av mina gamla inlägg...
Tänk att jag...JAG...har skrivit så mycket,
på ett sätt jag aldrig tänkt på. Vissa saker upplever jag nästan som vackert.
 
Nu är det ju som sagt mina egna inlägg...men att läsa dem efter såpass lång tid, ger en märklig känsla i kroppen.
Dels för att de väcker en massa känslor som jag tryckt undan en väldigt lång tid,
men också för att jag får en sån stark känsla av att det är det här, som jag har saknat!
 
Nu gäller det bara att hitta tillbaka, hitta känslan...och hitta alla dessa ord.
Jag tror att det blir svårt...eller iaf en grym utmaning.
 
Mina inlägg har nog alltid varit som starkast när jag mått som sämst...och riktigt där är jag inte än.
Att jag inte sover ett skit ger mig inte rätta touchen, det gör inte en krånglande mage heller.
 
Men jag ska göra ett ärligt försök!
 
GNATT <3
.

Men hallå...

Hittade min blogg igen...haha
Det är fan så gammal och glömsk man gått och blivit :-O
Kanske ska ta upp det igen....
Vi får väl se ;-)

RSS 2.0