Slut

Det var fan så fort tiden går...
Har hunnit med en del sen sist...

Hälsade på släkten nere i E-tuna för typ en månad sen.
Reunion, kan man väl kalla det och på en mycket passande plats...
Hällbys Kyrkogård....*s*
Är vi bedrövliga eller??
Fick iaf träffa kusinen nu, som faktiskt mår bra efter omständigheterna,
och det kändes väldigt bra!
Träffade även moster, vilket värmde massor!!
Vi har nog en hel del att ta igen!
Många planer upptog sen resten av kvällen,
nu gäller det bara att göra allvar av dem...

På jobbet är det en hel del att göra, plus lite till...
Orken finns inte riktigt,
men det är väl bara att bita ihop och kämpa på.

Denna trötthet.
Jag fattar faaan inte.
Är trött HELA tiden!!
Spelar ingen roll om jag sover bra,mycket, perfekt eller inte.
En dåsighet som inte är av denna värld har omfamnat mig med sjuttioelva armar.
Vet inte hur jag ska lyckas slingra mig ur det =/
Nåt tips??

Den 1 december närmar sig snabbt nu iaf,
och det känns både skrämmande och lite kul!
Frågan är bara hur lång väntan blir efter det?
Den som lever får se.

Finns massor jag skulle vilja skriva om men jag orkar fasiken inte.
Får ta lite då och då eller nåt...

Hare´!

RSS 2.0