Arbetsintervju


(null)

Igår var jag på intervju 
Nerverna låg väl utanpå och och hjärtat hotade att banka sönder bröstkorgen. De som tog emot mig var dock trevliga och jag slappnade av efter en stund. Fick hjärnsläpp och tappade en massa ord. Ångest när jag skulle beskriva mig med tre bra egenskaper, det var i princip lika illa när jag skulle nämna tre sämre. Hur beskriver man sig själv? 
Tror, eller mer hoppas kanske, på att det gick ganska okej. De ställde inte alla sina frågor som de brukar då de sa "vissa frågor blir ju bara töntiga att ställa till någon med så stor och lång erfarenhet". Borde vara ett gott tecken...eller? Det var verksamhetschefen som kontaktade mig och inte tvärtom. Borde oxå vara en fördel? Spänningen är enorm!! Jag ska få besked på fredag. Väljer de mig så blir det till att jobba redan på måndagen.
Skulle vara underbart att äntligen få göra nåt vettigt igen! Man blir om möjligt mer störd i huvudet av att bara gå hemma och ruttna!
Idag väntar samtal med A. Kommer nog bli ett bra samtal. Känner mig mer hoppfull än på väldigt, väldigt länge! Efter det ska jag träffa Tova och käka lunch med henne vid hennes jobb. Sen ska jag lämna hundarna i Tumba över helgen. Då blir det tomt!


"In the night
Come to me
You know I want your touch of evil
In the night
Please set me free
I can't resist a touch of evil"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0