Kaos i hjärnan


Var på intervjun. Den var grymt bra.
Skithärliga människor!
Verkligen!! Hade gärna jobbat där!
Men ett halvtidsjobb med deras löneerbjudande hade aldrig funkat. Blev tvungen att tacka nej.
Suger fetpung!!! Men jag får hoppas på nåt bättre betalt framöver. Skam den som ger sig, eller hur sägs det?

Har varit hemifrån mycket under veckan, av flera orsaker. Främst att jag känner mig övervakad och förföljd. Av olika anledningar. Vågar inte sitta själv i min skog längre. Jobbig känsla. Vill inte ha det så!

Var på Jonas Gardell i lördags. En så jävla befrielse! Har inte fått skratta så mycket på över ett halvår tror jag. Han är bäst och jag önskar att jag vore bög!

Träffade en ny psykolog igår. Hon var bra. Inte som Amanda, men en olik ingång. Kan bli bra. Känns som jag pratar ihjäl mig med dessa två kvinnor. Det är nåt med dem. Eller så har jag förändrats själv. Jag vet inte. Men jag känner mig tillfreds med deras samtal och mig själv. Med mitt beslut. Fast det är jobbigt och jag är trasigast i universum. Kanske kan jag överleva detta oxå?
Har en vän som fått lyssna på det mesta.Men han finns kvar ändå. Tack ❤️
Amanda har fått mig att tro på att jag kan klara det. Helt själv. Att ensam är stark. När det gäller mig. Jag hade tappat bort mig själv. Med hennes hjälp har jag snart hela mitt jävla pussel som gör mig till mig.

#andas #seframåt #glömaldrigdigsjälv #ensamredersigsjälvbäst
#TACKKENT #kärlek 


Jag vet inte hur man gör.
När man älskar
Hur man blir en som stör
Hur man kittlar och förför
Vet bara inte hur man gör.

Jag vet inte hur man gör
När man lever
För att inte vara rädd
Att bli älskad, arr bli sedd
Vet bara inte hur man gör

Jag vet inte hur man gör
När man lämnar
Våga resa sig och gå
Inte stå där och se på
Vet bara inte hur man gör

Jag vet inte hur man gör 
När man andas 
Andas in och andas ut
Våga tro på nåt till slut
Vet bara inte hur man gör

Fast jag vet vad jag vill
Jag vill leva ett liv
Värt att dö för
Jag vill leva ett liv
Värt att dö för
Leva ett liv, Leva ett liv
Jag vill leva ett liv
Värt att dö för

#@jonasgardell ❤️


Tack & Förlåt ❤️🌹

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0